Świąteczny sezon na łosie Leosie

Świąteczny sezon na łosie Leosie
Świąteczny sezon na łosie Leosie
Ruszyła kampania promocyjna Weltbildu

Pluszowe maskotki łosia Leosia rozdawane są do zakupów oraz jako nagrody w grach i konkursach (smsowych, internetowych), jakie Weltbild przygotował dla swoich klientów z okazji zbliżających się Świąt. Łosie to jeden z wielu elementów świątecznej akcji promocyjnej Weltbildu, która potrwa do połowy grudnia. Jej celem jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką oraz zwiększenie sprzedaży produktów Weltbild i Świat Książki.

 
Pluszowy łoś pojawił się już w ubiegłe święta i szybko zyskał sympatię oraz popularność klientów. Powtarzając akcję w tym roku, Weltbild poszedł trochę dalej, personalizując łosia, jako swojego bohatera marki. Firma nadała mu imię i uczyniła go przewodnikiem po świecie swoich produktów, zarówno w sklepie internetowym, na Facebooku, w katalogu, jak i w księgarniach. Łoś Leoś reklamuje i poleca wybrane prezenty, ale także sam jest atrakcją dla klientów. Występuje w 2 kolorach i 3 różnych rozmiarach od 15 do 70 centymetrów, tworząc limitowaną edycję. Już od 22 listopada w sklepie internetowym Weltbild.pl na odwiedzających czekają codzienne gry i zabawy, podobnie w świątecznym katalogu wysyłkowym, gdzie prezentowana jest seria konkursów SMS. W księgarniach zaś firma stawia na zakupy rodzinne, dlatego tam odbędą się konkursy plastyczne dla dzieci.

Na potrzeby kampanii świątecznej Weltbild ponownie wdrożył dodatkowe funkcjonalności w sklepie internetowym. Mają one na celu ułatwienie wyszukiwania prezentów według kategorii tematycznych, np. dla niego, dla niej, dla dziecka. Oferta jest też promowana w cotygodniowym newsletterze wysyłanym do własnej bazy klientów, w witrynach i materiałach POS sieci księgarń Weltbild.

Dodatkowo akcję wspiera kampania zewnętrzna – mobilna, radiowa emitowana na antenie RMF FM i RMF Classic oraz internetowa w sieci Google, obejmująca także działania RTB oraz maillingi na portalach Onet.pl, Interia.pl. Dyskretny wizerunek łosia pojawi się również na outdoorze promującym najmocniejsze tytuły, należącego do spółki, wydawnictwa Świat Książki. Za kreację, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dział marketingu Weltbild Polska.

 

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.