Plany marketingowe – światowy bestseller wydany przez Wolters Kluwer Polska

Plany marketingowe – światowy bestseller wydany przez Wolters Kluwer Polska
Plany marketingowe – światowy bestseller wydany przez Wolters Kluwer Polska

 

Plany marketingowe autorstwa Malcolma McDonalda i Hugh Wilsona to książka ceniona w wielu krajach. Napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:

  • proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego,
  • cele i strategie marketingowe, 
  • wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, 
  • planowanie sprzedaży oraz cen, 
  • zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy, 
  • zarządzanie relacjami z klientami,
  • typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, 
  • sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Książka dostępna w księgarni internetowej www.profinfo.pl

http://www.profinfo.pl/biznes/marketing-i-pr/p,plany-marketingowe,51385.html#40161386

 

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.