Zmiany w Weltbild Polska

Zmiany w Weltbild Polska
 
Paweł Wojciechowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Wetlbild Polska. Będzie odpowiadał za działania  marketingowe wszystkich kanałów sprzedaży Weltbildu, czyli sklepu internetowego, katalogu wysyłkowego oraz sieci ponad 40 księgarń w całym kraju. Poza tym będą mu podlegały wszelkie aktywności marketingowe na rynku otwartym, w tym promocja produktów, a także książek wydawnictwa Świat Książki.

Powstanie działu marketingu Weltbild to ostatni etap łączenia firmy z przejętym w kwietniu 2011 r. Światem Książki. Liczy on ponad 40 osób; w jego skład wchodzą zespoły odpowiedzialne za kreację, marketing i komunikację, promocję oraz dział analiz i marketingu baz danych.
 

Kategorie: Inne

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.