Rośnie rynek reklamy online

Rośnie rynek reklamy online
 
W latach 2011 – 2014 internet będzie najszybciej rozwijającym się medium reklamowym – prognozuje ZenithOptimedia. Według domu mediowego, nakłady na reklamę online będą w tym okresie rosły rocznie średnio o 15,9 proc. W najszybszym tempie będzie się w tym segmencie rozwijać reklama typu display – o 18,9 proc., podczas gdy reklama w wyszukiwarkach – o 15,7 proc., a ogłoszenia – o 9,2 proc.

Prognozy wskazują, że w 2014 roku internet będzie miał 21,2 proc. udziału w wydatkach na reklamę (wobec 15,9 proc. w 2011 r.), a rok wcześniej wyprzedzi prasę codzienną i stanie się drugim największym reklamowym medium.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.