Zostań Świętym Mikołajem z pomocą Biura Pośrednictwa Dobra
Ruszyła czwarta edycja bożonarodzeniowej akcji charytatywnej Biuro Pośrednictwa Dobra organizowana przez Egmont Polska. Przedsięwzięcie corocznie wspiera kilka z wybranych Domów Dziecka.
Mechanizm akcji jest prosty – Klienci Egmont Polska, zamiast otrzymywać tradycyjne upominki gwiazdkowe, sami zamieniają się w Świętego Mikołaja, mając możliwość spełnienia wybranego życzenia jednego z wychowanków Domu Dziecka. By zostać Świętym Mikołajem, wystarczy zalogować się specjalnym kodem na dedykowanej stronie internetowej, następnie wybrać jedno z dziecięcych marzeń. Każde życzenie, pojawiające się na stronie, jest streszczeniem prawdziwego listu do Mikołaja.
Egmont Polska odpowiada za stronę organizacyjną i finansową, czyli zakup i dostarczenie prezentów do Domów Dziecka. Za kreację, projekt i wykonanie odpowiada agencja THINKERACTIVE.
Przedsięwzięcie Biuro Pośrednictwa Dobra corocznie wspiera kilka placówek wybranych dzięki współpracy z Fundacją Przyjaciółka. Rok do roku skala akcji jest coraz większa i w sumie pozwoliła już na obdarowanie ponad 500 wychowanków z 9 placówek.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.