Złote Myśli – podsumowanie 2009 roku

Złote Myśli – podsumowanie 2009 roku
Wydawnictwo Złote Myśli to największe wydawnictwo elektroniczne w Polsce. Swoją działalność rozpoczęło w 2004 roku. Wydawnictwo skupia się na praktycznych poradnikach z dziedziny literatury motywacyjnej i prowadzącej do szeroko pojętego sukcesu, wydawanych w postaci książek elektronicznych (ebook). Oprócz książek elektronicznych Złote Myśli wydają też książki audio (audiobook) oraz wersje drukowane w technologii druku na żądanie. Złote Myśli całą sprzedaż opierają na docieraniu przez Internet, nie dystrybuują swoich produktów poprzez tradycyjne kanały sprzedaży. Firma zatrudnia 20 osób.

Najważniejsze wydarzenia, które miały miejsce w firmie w 2009 roku to:

  • Działalność w mediach społecznosciowych
  • Pozyskanie ponad 2500 fanów na Facebooku – najwięcej z polskich wydawców
  • Współorganizacja seminarium Joe Vitale w Warszawie – jednego z bestsellerowych Autorów oficyny
  • Wdrożenie nowego systemu DTP

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • Mężczyzna od A do Z
  • GPW I – Giełda Papierów Wartościowych w praktyce
  • Bogać się, kiedy śpisz
  • Inwestuj we własny dług
  • Prawa sukcesu. Tom I i Tom II
  • Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową?
  • Magia Perswazji
  • Seksualny klucz do kobiecych emocji
  • GPW III – Analiza techniczna w praktyce
  • Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji

W 2009 roku wydawnictwo Złote Myśli zanotowało 25,3% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, do poziomu 2,38 mln zł.

W roku ubiegłym Złote Myśli wydały 52 nowości. Łącznie sprzedano 108 000 egz. książek w średniej cenie 22 zł za egz.
 

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.