Premiera książki "Być jak Steve Jobs"

Premiera książki "Być jak Steve Jobs"
Leander Kahney
Być jak Steve Jobs
tłum. Krzysztof Dudek
data premiery: 14 stycznia 2010
seria: Punkty Przełomowe
 

„Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz”.

Steve Jobs

Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów (za sprawą Pixara), a także cyfrowej muzyki (z pomocą iPoda i iTunes). Nic dziwnego, że niektórzy czczą go jak boga. Jednak opowieści o jego spektakularnych napadach szału i ogólnym niepoprawnym zachowaniu przeszły już do legendy.

Być jak Steve Jobs burzy otaczający go kult i odsłania tajemnice stojące za jego nieprawdopodobnym sukcesem. Ujawnia prawdziwego Jobsa: nie serce, nie słynny temperament, lecz umysł. Według Leandera Kahneya, który śledzi karierę Jobsa od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, jego umysł jest pełen sprzeczności.

Jobs wykorzystał cechy uważane przez niektórych za wady: narcyzm, perfekcjonizm, żądzę władzy absolutnej, aby poprowadzić Apple i Pixar do zwycięstwa w szalenie niekorzystnych realiach. W efekcie stał się miliarderem.

Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kieruje się Jobs, gdy z zabójczą skutecznością wypuszcza nowe produkty, przyciąga fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządza jedną z najważniejszych marek na świecie.

Leander Kahney jest redaktorem serwisu Wired.com, a także jednym z założycieli bloga Cult of Mac. Jest także autorem dwóch uznanych książek: The Cult of Mac oraz The Cult of iPod. Jako reporter i redaktor Kahney śledzi dzieje firmy Apple od ponad dziesięciu lat. Mieszka w San Francisco.

Książka już wkrótce do nabycia w dobrych księgarniach i na www.znak.com.pl.

O serii:
Głos mają tropiciele trendów, innowatorzy i wizjonerzy.
Punkty przełomowe to zjawiska, które stały się momentami zwrotnymi i wywierają wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
W serii znajdziesz najnowsze tematy, często kontrowersyjne – zawsze przełomowe, które dają początek globalnym debatom oraz wyznaczają kierunek reklamie, badaniom rynku oraz wiedzy o społeczeństwie.
Solidna dawka inspiracji!

Seria Punkty Przełomowe uczy myśleć inaczej!


W serii ukazały się już:

Malcolm Gladwell, Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu 
Malcolm Gladwell, Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian
Malcolm Gladwell, Błysk! Potęga przeczucia
Martin Lindstrom, Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

 

Kategorie: Literatura

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.