Sukcesem zakończyło się kolejne szkolenie BMR z zakresu strategii promocji książki

Sukcesem zakończyło się kolejne szkolenie BMR z zakresu strategii promocji książki

Przegląd

W ubiegłym tygodniu odbyło się kolejne szkolenie zorganizowane przez Book Marketing Research.
Tym razem szkolenie, które prowadził Jacek Włodarczyk dotyczyło strategii promocji książki. W szkoleniu uczestniczyło 18 osób z 12 wydawnictw: Wydawnictwo Szkolne PWN, Multico, Nowa Era, Kropka, Studio Astropsychologii, Esprit, LektorKlett, Sonia Draga, Raabe, Aurum, Książnica Polska, Wydawnictwo Św. Wojciecha
Dzięki ukończonemu szkoleniu uczestnicy będą mogli samodzielnie opracować budżet promocyjny, przygotować i przeprowadzić kampanię promocyjną w mediach łącznie z przygotowaniem profesjonalnych materiałów reklamowych. Dodatkowo uczestnicy otrzymali solidną porcję zasad merchandisingu, przydatną w organizacji promocji sprzedaży w księgarniach
Przypominamy, że kilka tygodni wcześniej z sukcesem zakończyło się także szkolenie z marketingu wydawniczego. W szkoleniu uczestniczyły 22 osoby z następujących wydawnictw: Wolters Kluwer, Nowa Era, Raabe, Esprit, Zielona Sowa, Centrum Myśli JPII, Mt Biznes, Nawigator, Adamus, ProMIC,
Kolejne szkolenie z marketingu wydawniczego w styczniu 2010 roku a ze strategii promocji książki w marcu 2010 roku. Już można przysyłać zgłoszenia na adres e-mailowy: jolanta.wlodarczyk@bmr.pl
Prosimy także o zgłaszanie się osób odpowiedzialnych w wydawnictwach za przygotowanie planów marketingowych. Przygotowujemy termin szkolenia „Planowanie strategiczne w wydawnictwie” Jednodniowe szkolenie planujemy jeszcze w tym roku aby uczestnicy mogli jak najszybciej samodzielnie przygotować biznes plan i plan marketingowy na lata 2010-2012
Szkolenie odbędzie się w Warszawie.
Ze względu na to, że szkolenie z planowania strategicznego skierowane jest do kadry menedżerskiej, termin szkolenia zostanie potwierdzony w przypadku zgłoszenia się minimum 10 osób.
Kategorie: Szkolenia

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.