Lektura tej książki pozwoli na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu.
NOWOCZESNA FIRMA
Strategie organizacyjne na rzecz wydajności i rozwoju
Seria wydawnicza: Psychologia i zarządzanie
Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne.
Jon Roberts – wybitny ekonomista i specjalista w dziedzinie strategii i organizacji, jest autorem ponad siedemdziesięciu artykułów publikowanych w czasopismach uniwersyteckich, dotyczących szeroko rozumianej teorii ekonomicznej i teorii gier oraz stosowania ich w kontekście problematyki konkurencji gospodarczej i zarządzania. Opracował również analizy przypadków wielu przedsiębiorców i był współautorem podręcznika do ekonomii i zarządzania firmami.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.