Wyzwania dla małych bystrzaków – magazyn CBeebies w Polsce
Egmont Polska wprowadza na rynek Magazynu CBeebies – miesięcznik dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Tytuł wydawany na licencji BBC zdążyli pokochać najmłodsi czytelnicy w wielu krajach. Magazyn wyróżnia się ogromną interaktywnością
i pomysłowością w angażowaniu dzieci w zabawę. W pierwszym numerze można znaleźć ponad 50 pomysłów inspirujących rodziców i ich pociechy do wspólnych zabaw.
Czasopismo przedstawia świat przyjaznych bohaterów uwielbianych przez maluchy. Są to postaci z najpopularniejszych programów nadawanych aktualnie na polskim kanale BBC CBeebies, takich jak Dobranocny Ogród, Teletubisie, Bracia Koala Smyki, Charlie i Lola, Fimbles, Roly Mo.
W każdym wydaniu znajdują się różnorodne ćwiczenia stymulujące rozwój wyobraźni, rozwój emocjonalny, zdolności matematyczne, komunikacyjne i manualne. Rodzicom poszukującym skutecznych metod motywowania i nagradzania dzieci szczególnie spodoba się tygodniowy plan wyzwań dla dzielnego bystrzaka, czyli Tablica wyczynów smyka zawodnika. Jest to świetna zabawa polegająca na wybieraniu naklejek – zadań – i przyklejaniu ich na tablicę. Po wykonaniu każdego z nich dzieci otrzymują nagrody – a to dla nich prawdziwa frajda. W każdym numerze znajduje się zupełnie inna tablica, dzięki czemu w tej zabawie nie ma miejsca na nudę. Ponad to na każdej stronie znajduje się tzw. Kącik dorosłych, przeznaczony dla rodziców, w którym prezentowane są propozycje dodatkowych zabaw i sposoby poszerzania wiedzy dziecka na dany temat. Dzieci lubią, kiedy stawia się przed nimi zadania, a jeszcze bardziej lubią nagrody. Zachętą do ich zdobywania jest rubryka Bystra główka.
Do spędzania czasu przy miesięczniku zaprasza Aneta Piotrowska – prezenterka polskiej wersji kanału BBC, która wspiera komunikację na łamach pisma.
Dodatkowo w każdym numerze Magazynu CBeebies zamieszczony jest konkurs plastyczny i zdjęcia jubilatów – dzieci, które właśnie obchodziły lub będą obchodzić urodziny. Do czasopisma dołączana jest zabawka i naklejki. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą planszę – tablicę wyczynów smyka-zawodnika do wypełnienia naklejkami dodanymi do magazynu.
Wprowadzeniu pisma towarzyszy kampania telewizyjna i internetowa oraz reklama w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, kreację przygotowała agencja DSK. Dodatkowym działaniem poprzedzającym launch pisma była nietypowa kampania PR-owa – do przedstawicieli mediów branżowych zostały rozesłane mini puzzle, które w swej szacie graficznej nasuwały skojarzenia
z identyfikacją wizualną licencjodawcy. Działanie miało na celu zaintrygowanie
i wzbudzenie zainteresowania mediów nowym tytułem. Egmont uruchomił także stronę internetową: http://egmont.pl/sibibis/.
Kanał BBC CBeebies
CBeebies to kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym dostępny Polsce od 2 grudnia 2007 na platformie Cyfrowego Polsatu. Jego ramówka składa się z edukacyjnych
i interaktywnych serii. W Wielkiej Brytanii CBeebies będący czołowym kanałem dla dzieci, oferuje swoim małym widzom zarówno programy nowe, jak i te, które stały się już klasykami. Do najbardziej popularnych należą: Teletubisie, Dobranocny Ogród, Numberjacks, Charcie and Lola, Smyki, Fimbles, Lazy Town, Balamory. Międzynarodowa wersja kanału nie pokazuje reklam. Programy na kanale można oglądać w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.