Biały Kruk – lider na krajowym rynku albumów, powstał w 1996 roku z inicjatywy dziennikarza, fotografika i wydawcy – Leszka Sosnowskiego. Wydawnictwo specjalizuje się w albumach o tematyce katolickiej i kulturalnej publikowanych często także w wersjach obcojęzycznych. Należy do największych na świecie wydawnictw przybliżających pontyfikat Ojca Świętego Jana Pawła II.
W 2007 roku Biały Kruk zanotował 26% spadek przychodów ze sprzedaży książek, które osiągnęły pułap 12,50 mln zł. Przychody ogółem wyniosły 14,90 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 30 tytułów, w tym 19 nowości. Łącznie sprzedano 267 100 egz. książek. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 55,7 zł.
Struktura sprzedaży:
- 10% książka dziecięca,
- 10% beletrystyka dla dorosłych,
- 80% albumy
Na koniec 2007 roku Biały Kruk zatrudniał 19 osób.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.