Biały Kruk podsumował 2007 rok

Biały Kruk podsumował 2007 rok
Biały Kruk – lider na krajowym rynku albumów, powstał w 1996 roku z inicjatywy dziennikarza, fotografika i wydawcy – Leszka Sosnowskiego. Wydawnictwo specjalizuje się w albumach o tematyce katolickiej i kulturalnej publikowanych często także w wersjach obcojęzycznych. Należy do największych na świecie wydawnictw przybliżających pontyfikat Ojca Świętego Jana Pawła II. 
 
 
 
W 2007 roku Biały Kruk zanotował 26% spadek przychodów ze sprzedaży książek, które osiągnęły pułap 12,50 mln zł. Przychody ogółem wyniosły 14,90 mln zł.
 
 
 
W roku ubiegłym Oficyna wydała 30 tytułów, w tym 19 nowości. Łącznie sprzedano 267 100 egz. książek. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 55,7 zł.
 
Struktura sprzedaży:
  • 10% książka dziecięca,
  • 10% beletrystyka dla dorosłych,
  • 80% albumy

Na koniec 2007 roku Biały Kruk zatrudniał 19 osób.

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.