Seria MEDIA Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego

Seria MEDIA Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Już wkrótce do sprzedaży trafi nowa pozycja w serii MEDIA
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
“Teorie komunikowania masowego”

 

 
 
Jest to obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych. Autorzy przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Książka obejmuje nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.
 
Seria MEDIA jest skierowana do obecnych i przyszłych dziennikarzy, medioznawców, osób zajmujących się różnymi aspektami komunikowania masowego oraz szerokiego grona osób interesujących się powiązaniami między światem polityki, mediów, reklamy. Dotąd w serii ukazało się pięć tytułów:

  • John Street – Mass media, polityka i demokracja – cena 35,00 zł
  • Winfried Schulz, Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce – cena 29,00 zł
  • Stuart Allan – Kultura newsów – cena 35,00 zł
  • Lisa Taylor, Andrew Willis – Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy – cena 35,00 zł
  • Andrew Boyd – Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów nformacyjnych – cena 49,00 zł

 
Więcej na stronie www.wuj.pl

 

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.