Sukces magazynu telewizyjnego „Książki i Biznes”

Sukces magazynu telewizyjnego „Książki i Biznes”
Dodatkową, siódmą emisję otrzymał magazyn telewizyjny „Książki i Biznes”. Program ma swoją premierę co dwa tygodnie w czwartek o godz. 15.10, następnie jest emitowany w soboty o 12.40,  w niedziele dwukrotnie – o 19.10 i 23.40, w poniedziałki o 20.15, we wtorki o 12.40 i w środy o godz. 17.15. Oznacza to, że każdy piętnastominutowy odcinek w sumie pokazywany jest 14 razy w dogodnym czasie antenowym. TV Biznes, ostatnio zakupiony przez grupę Polsat, można oglądać w telewizji kablowej oraz na 101 kanale Cyfry+.

„Książki i Biznes” odniosły już pierwszy spektakularny sukces. Publikacja Studia Emka  zatytułowana „Inteligentny inwestor” znalazła się na drugim miejscu listy bestsellerów księgarni internetowej Vivid (księgarnia jest sponsorem magazynu), a zamówienia tego tytułu po emisji programu były rekordowe w dotychczasowej historii księgarni, zaś Studio Emka, po sprzedaży nakładu, zdecydowało się na dodruk książki.

W najnowszym magazynie Andrzej Kuryłowicz  opowiada czy istnieje recepta na bestseller a Chris Niedenthal przypomina jak w pierwszych dniach stanu wojennego fotografował kino „Moskwa” z pamiętnym „Czasem Apokalipsy”. Z programu dowiemy się także czy bohaterka książki „Diabeł ubiera się u Prady” ma swoją odpowiedniczkę w Polsce oraz w jaki sposób literatura i kino potrafią się umiejętnie wspierać.
 

Kategorie: Inne

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.