Bestsellery edukacyjne Impuls

Bestsellery edukacyjne Impuls

Przegląd

Top 10 Oficyny Wydawniczej Impuls, notowanie bestsellerów za październik 2017 r.

W mijającym okresie naszą najpopularniejszą książką została topowa publikacja Oficyny Impuls autorstwa Grażyny Piszczek i Małgorzaty Krajewskiej Tom 3 z cyklu Materiałów wyrazowo-obrazkowych do głosek sz, ż, cz, dż. Opracowany materiał przeznaczony jest dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym i ułożony został według zasad logopedycznych.

Drugie miejsce zajęła nowa publikacja  w naszej ofercie dziewięciu autorek pt. Terapie szyte na miarę. Mutyzm wybiórczy w praktyce pedagogicznej. Książka przedstawia doświadczenia terapeutów i ich różne spojrzenia na terapię w mutyzmie wybiórczym. Opisuje formy, techniki i metody pracy z dziećmi z tym zaburzeniem. Autorki wykorzystują zróżnicowane formy terapeutyczne i „szyją terapie na miarę dziecka”, a także podkreślają, że z wielu metod terapeutycznych należy stworzyć tę jedną, „własną” – indywidualną dla konkretnego dziecka z mutyzmem wybiórczym.

Trzecie miejsce przypadło kultowej publikacji naszj oficyny: Katarzyna Jasieńska-Zachwatowicz Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali. Śpiewnik zawiera około pięćdziesięciu piosenek znanych większości z nas z dzieciństwa. I choć niby znamy słowa i melodię, to gdyby tak kazano nam zaśpiewać „Zielony mosteczek”, „Zła zima”, czy „W murowanej piwnicy”, to okazać by się mogło, że jakoś nie do końca znamy frazy tekstu, a melodia kuleje, jak gdyby nie opierała się na nutach. A do książki dołączone płyty – z wersją instrumentalną proponowanych piosenek i z wersją pełną muzyczno-tekstową, które przenoszą nas wspomnieniami do dzieciństwa.

Gratulujemy i zachęcamy rekomendacją do lektur!

 

Impuls
Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż
Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek sz, ż, cz, dż 
Grażyna Krzysztoszek i Małgorzata Piszczek

Zawarty w zeszycie materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek sz, ż, cz, dż w wyrazach (w nagłosie, śródgłosie i wygłosie), wyrażeniach i w całych zdaniach. Należy go wykorzystywać po uprzednim wywołaniu w izolacji głosek sz, ż (rz), cz, dż i utrwaleniu ich w sylabach…  więcej

 

MUTYZM WYBIÓRCZY W PRAKTYCE TERAPEUTYCZNEJ 2. Terapie szyte na miarę. Mutyzm wybiórczy w praktyce terapeutycznej

Książka przedstawia doświadczenia terapeutów i ich różne spojrzenia na terapię w mutyzmie wybiórczym. Opisuje formy, techniki i metody pracy z dziećmi z tym zaburzeniem. Autorki wykorzystują zróżnicowane formy terapeutyczne i „szyją terapie na miarę dziecka”, a także podkreślają, że z wielu metod terapeutycznych należy stworzyć tę jedną, „własną” – indywidualną dla konkretnego dziecka z mutyzmem wybiórczym…  więcej

 

Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali 3. Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali + 2xCD

Śpiewnik zawiera wybór 51 popularnych piosenek, wraz z zapisem nutowym oraz kolorowymi ilustracjami Kazimierza Wiśniaka. Wśród zaproponowanych piosenek możemy znaleźć m.in. Kółko graniaste, Wlazł kotek na płotek, Jadą jadą misieDo książki dołączone zostały dwie płyty CD: jedna wersja z 51 piosenkami, a druga wersja instrumentalna-karaoke…  więcej

 


Co babcia i dziadek śpiewali kiedy byli mali4.
Rusz się człowieku – program wychowania fizycznego dla szkoły podstawowej

Program ten jest zgodny z celami kształcenia w zakresie wychowania fizycznego określonymi w obowiązującej podstawie programowej. Zyskał on pozytywne opinie specjalistów z metodyki i dydaktyki oraz wielu nauczycieli wychowania fizycznego. Nauczyciele wychowania fizycznego mogą zakupić na stronie internetowej Oficyny Wydawniczej “Impuls” podręcznik w wersji papierowej oraz/+ e-book pod postacią PDF-u. O ile książka zawierać będzie oparty na nowej podstawie program, o tyle w wersji elektronicznej nasi Czytelnicy otrzymają plany pracy oraz przedmiotowe systemy oceniania…  więcej

 


Zrozumieć Montessori5.
Zrozumieć Montessori-Małgorzata Miksza

Monografia naukowa Małgorzaty Mikszy pod tytułem „Zrozumieć Montessori. Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka” jest bez wątpienia lekturą obowiązkową dla rodziców, którzy chcą dać dzieciom wszystko, co najlepsze, a niekoniecznie posiadają wykształcenie pedagogiczne. Lektura pomoże uniknąć błędów wynikających z niewiedzy i nieznajomości pewnych procesów znamiennych dla kolejnych czterech faz rozwoju dziecka… więcej

 

Kwestionariusz badania mowy6. Kwestionariusz badania mowy – G. Bilewicz, B. Zioło

Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych. Składa się z obrazków, których nazwy zawierają samogłoski i spółgłoski w trzech pozycjach, w których mogą pojawić się w wyrazie: w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Głoski występujące w nazwach obrazków ułożone są w kolejności zgodnej z tym jak pojawiają się w rozwoju mowy dziecka…  więcej


Zadania dla asów. Klasa 3. Dla osmiolatków i dziewięciolatków. Ćwiczenia dodatkowe do matematyki.7.
Zadania dla asów Klasa 3 – Matematyka

Ćwiczenia te mogą być stosowane w szkole i w domu jako zadania uzupełniające, sprawdzające lub domowe. Obejmują zakres umiejętności i wiedzy przewidziany programem dla klasy 3. Można stosować je do pracy indywidualnej zarówno z dzieckiem zdolnym, jak i mającym trudności w nauce. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową… więcej

 

Afa Skala8. AFA-SKALA. Jak badać mowę dziecka afatycznego?

Z pozycji praktyków, Autorki dzielą się również swoimi przemyśleniami na temat trudności związanych z diagnozowaniem i opisem afazji. Ich badania opierają się na obserwacji zachowań dziecka sytuacji celowo zorganizowanej. Za pomocą materiałów werbalnych i graficznych, starają się one stworzyć sytuację eksperymentalną, w miarę możliwości naturalną, po to, by sprowokować reakcję dziecka, zarejestrować je i ocenić… więcej

Niepoważne wierszyki do utrwalania wymowy i pisowni głosek: ś, ź, ć, dź, s, z, c, dz, sz, ż, cz, dż9. Niepoważne wierszyki do utrwalania wymowy i pisowni głosek: ś, ź, ć, dź, s, z, c, dz, sz, ż, cz, dż

Zostały one przyjęte bardzo dobrze przez dzieci, ponieważ są bliskie ich wyobraźni. Korzystają też ze skarbca współczesnej wiedzy logopedycznej, udostępniając ją dziecku w sposób możliwie najbardziej przystępny. Wyróżnia je czystość fonetyczna, czyli taki dobór materiału, który pozwala dziecku skupić się na ćwiczonej głosce, bez zmagania się z kilkoma trudnymi głoskami jednocześnie… więcej


Terapia pedagogiczna. Tom 2 Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć. 10. Terapia pedagogiczna. Tom 2
Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć

Książka stanowi przegląd wybranych metod stosowanych w terapii pedagogicznej oraz zawiera obszerny materiał metodyczny mogący wzbogacić warsztat pracy terapeutycznej z dziećmi. Znalazły się tutaj rozprawy na temat muzykoterapii i treningu relaksacyjnego, metody Ruchu Rozwijającego, kinezjologii edukacyjnej oraz terapii dzieci z zaburzoną neurodynamiką przez kontakt ze zwierzętami i wiele innych… więcej

Kategorie: Bestsellery

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.