Sto wierszyków atrakcyjnych do ćwiczeń dykcyjnych
Polecamy najnowszą książkę
Elżbiety i Witolda Szwajkowskich
Sto wierszyków atrakcyjnych do ćwiczeń dykcyjnych
Ilustracje: Karolina Dziewa
Wydawnictwo Wilga
premiera: 29 marca 2017
wiek 5+
Nowa propozycja uznanych autorów książek dla dzieci, które służą rozwojowi mowy i doskonalą wymowę .
Nie ma to jak nauka poprzez zabawę!
Dzieci zdążyły już pokochać zabawne wierszyki Elżbiety i Witolda Szwajkowskich, które w przyjazny sposób
gimnastykują język, pomagają ćwiczyć wymowę i uczą dykcji. Oto nowa propozycja,
dzięki której żadne słowo nie będzie zbyt trudne do wymówienia!
Zabawne wierszyki:
– usprawniają wymowę dziecka,
– zawierają wskazówki dla rodziców,
– bawią poprzez pytania i polecania związane z tematem wierszyka,
– służą starszym czytelnikom, studentom i osobom pracującym głosem,
– są doskonałą pomocą dla wszystkich, którzy muszą odbudować zdolność mówienia.
“Sto wierszyków atrakcyjnych do ćwiczeń dykcyjnych” to trzecia po “Stu wierszykach nowych do ćwiczeń wymowy”
i “Stu wierszykach do ćwiczenia głosek w trudnych zestawieniach” książka w cyklu “Sto wierszyków” państwa Szwajkowskich,
która zyskała pozytywną recenzję dr n. hum. Anny Walencik-Topiłko z Katedry Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego. Pierwsze
dwa tytuły z tego cyklu zostały również pozytywnie ocenione przez dr n. hum. Agnieszkę Banaszkiewicz – językoznawcę
i logopedę, adiunkta w Katedrze Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego.
Elżbieta i Witold Szwajkowscy – na rynku dziecięcej literatury edukacyjnej debiutowali w 2012 r., a obecnie w swoim dorobku mają 30 wspólnych publikacji. Są to bogate zbiory rymowanek, służących rozwojowi mowy i doskonaleniu wymowy – od zabaw dźwiękonaśladowczych dla dzieci dopiero uczących się mówić, poprzez ćwiczenia logopedyczne utrwalające prawidłową wymowę, zarówno dzieci, jak i dorosłych, oraz książki i wydawnictwa nieksiążkowe o charakterze ogólnorozwojowym, które mogą mieć różnorodne zastosowania edukacyjne.
Elżbieta i Witold Szwajkowscy zwracają szczególną uwagę na to, aby ich teksty były poprawne językowo, prawidłowo zrymowane i zrytmizowane, a także nie nużące, dowcipne i czasem zaskakujące swoim przesłaniem lub pointą. Autorzy dbają także o to, żeby ich książki były atrakcyjne również dla dorosłych, którzy czytają je dzieciom, ponieważ dzieci bezbłędnie wyczuwają, że osoba dorosła jest znudzona czytanym tekstem i tracą zainteresowanie słuchaniem.
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.