Inbound Marketing

Inbound Marketing
Wydawnictwo:  One Press

 

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę
oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe,
według których

(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela – nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z
YouTube, czerpią informacje za pomocą Google”a i wyrażają swoje opinie
na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze
społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum
spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na
wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu
klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli
zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych
potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają
narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google”u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

 

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.