Seria MEDIA Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Już wkrótce do sprzedaży trafi nowa pozycja w serii MEDIA
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
“Teorie komunikowania masowego”
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
“Teorie komunikowania masowego”
Jest to obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych. Autorzy przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Książka obejmuje nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.
Seria MEDIA jest skierowana do obecnych i przyszłych dziennikarzy, medioznawców, osób zajmujących się różnymi aspektami komunikowania masowego oraz szerokiego grona osób interesujących się powiązaniami między światem polityki, mediów, reklamy. Dotąd w serii ukazało się pięć tytułów:
- John Street – Mass media, polityka i demokracja – cena 35,00 zł
- Winfried Schulz, Komunikacja polityczna. Koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce – cena 29,00 zł
- Stuart Allan – Kultura newsów – cena 35,00 zł
- Lisa Taylor, Andrew Willis – Medioznawstwo. Teksty, instytucje i odbiorcy – cena 35,00 zł
- Andrew Boyd – Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów nformacyjnych – cena 49,00 zł
Więcej na stronie www.wuj.pl
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Biznes i Ekonomia
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.