“Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia” hasłem kampanii reklamowej serwisu

“Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia” hasłem kampanii reklamowej serwisu

Przegląd

Od 1 czerwca br. Audioteka rusza z nową kampanią promocyjną. Hasłem akcji jest: „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”.  Nowy spot reklamowy będący głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej będzie emitowany od jutra w telewizji.

W spocie wzięli udział mali bohaterowie fantazjujący o przyszłości pełnej ciekawych lektur, które mogłyby im towarzyszyć w różnych codziennych sytuacjach.

 

 

Możliwości, jakie oferuje Audioteka, czyli słuchanie tysiąca książek i innych treści na życzenie w dowolnym miejscu i czasie, skojarzyło nam się ze spełnieniem dziecięcych marzeń. Inspiracja ta zaowocowała stworzeniem najnowszej kampanii, którą chcemy przyciągnąć do Audioteki kolejnych, zadowolonych słuchaczy – komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

Praca nad tą reklamą była świetną zabawą. Świat marzeń jest zawsze wdzięcznym tematem dla filmu, zwłaszcza, jeśli są to marzenia dziecka, w których może się dziać dosłownie wszystko. Żeby je zobrazować, stworzyliśmy niecodzienną plastykę obrazu kręcąc obiektywami o bardzo szerokich ogniskowych i postawiliśmy na specyficzny ruch kamery. Dzięki temu stworzyliśmy wrażenie oderwania od rzeczywistości i podróży w świat dziecięcych wyobrażeń. Co rzadkie w reklamie, marzenie głównego bohatera spełniło się w prawdziwym życiu – z bogatej biblioteki Audioteki może korzystać każdy z nas – zdradza Marcin Dubiniec, reżyser spotu.

– Sama tematyka i charakter marki Audioteka sprawiają, że praca nad kampanią była przyjemnością. Wspaniały plan zdjęciowy oraz zaangażowanie młodych aktorów dodatkowo wzmocniły nasze pozytywne doświadczenia. Mamy nadzieję, że sposób, w jaki opowiadamy o tym, co w Audiotece najważniejsze, trafi prosto do serc odbiorców. Spontaniczny feedback, który otrzymaliśmy do tej pory, pozwolił nam uwierzyć, że kampania będzie skuteczna i dobrze przyjęta – powiedział Michał Soroczyński, autor konceptu spotu, partner zarządzający Splendid&Wise.

 

 

Kategorie: Wydarzenia
Tagi: Audioteka.pl