Pięć ofert w przetargu Instytutu Książki na promocję projektu “Mała książka – wielki człowiek”

W przetargu Instytutu Książki na realizację tegorocznej edycji kampanii “Mała książka – wielki człowiek” wpłynęło pięć ofert. Do przetargu zgłosiły się: Remarkable Ones wspólnie z Mastermind Media (oferta z ceną 2,67 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej z Media Group (z ceną 1,7 mln zł), agencja reklamowa DSK (z ceną 1,91 mln zł), Grupa Eskadra z 38PR&Content Communication (z ceną 1,8 mln zł) oraz Tarraya (z ceną 2,97 mln zł).

Ubiegłoroczną akcję realizowały – wybrane również w przetargu – agencje dsk i Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen).

Przetarg Instytutu Książki dotyczy przygotowania i realizacji tegorocznej akcji “Mała książka – wielki człowiek” promującej czytelnictwo w Polsce.Budżet Instytut Książki na zaplanowane działania wynosi blisko 1,8 mln zł.

 

 

 

 

źródło: www.wirtualnemedia.pl/

Kategorie: Instytucje