Niegrzeczne Książki – nowy imprint Wydawnictwa Kobiecego

Jesień 2020 to w Wydawnictwie Kobiecym naprawdę gorący czas. To właśnie wtedy czytelniczki mogły sięgnąć po pierwsze pozycje, które ukazały się z logotypem Niegrzecznych Książek: antologię opowiadań Niegrzeczne święta oraz Niegrzeczny planer.

Nowa marka przeznaczona jest dla wielbicielek romansów, a na jej czele stanęła Milena Buszkiewicz, która przeszła z Grupy Wydawnictwa Poznańskiego. W ofercie znajdą się książki obyczajowe z gorącymi wątkami, klasyczne erotyki, a także te z elementami kryminalnymi, komediowymi i paranormalnymi. Nie zabraknie powieści z gatunku dark romance i pikantnych historii osadzonych w świecie mafijnych rozgrywek. Nowy brand obejmie powieści znanych i uwielbianych autorek zagranicznych (m.in. L.J. Shen, Vi Keeland, T.M. Frazier) i polskich (m.in. Anny Langner, Emilii Szelest, Eweliny Dobosz). Ukażą się także nowe książki początkujących pisarek (m.in. Moniki Skabary) oraz literackie debiuty.

Niegrzecznym Książkom towarzyszy solidne wsparcie promocyjne – aktywnie działają profile na Facebooku i Instagramie, zrzeszając wielbicielki niegrzecznych powieści i dając im głos oraz możliwość wpływania m.in. na wygląd okładek. W październiku odbył się drugi Zlot Fanek Niegrzecznych Książek, który okazał się wielkim sukcesem – w spotkaniach wzięły udział setki czytelniczek. A to nie koniec niespodzianek, które szykuje zespół Niegrzecznych Książek!

https://www.facebook.com/niegrzeczneksiazki

https://www.instagram.com/niegrzeczneksiazki/

Od pięciu lat Wydawnictwo Kobiece jest wiodącym wydawcą literatury obyczajowej, romansów i erotyków. Obecnie pod jego szyldem działają także takie imprinty jak Illuminatio, MOVA czy Young.

Kategorie: Wydarzenia