„Jak dokonać niemożliwego?” poleca Studio EMKA
Przegląd
- Typ: Biznes i ekonomia
- Marka: Studio Emka
Patrick Bet-Dawid
Jak dokonać niemożliwego
25 zasad pozwalających dokonać niemożliwego
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”?
Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu doświadczysz rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości, wzbudzi ona twój śmiech, a nawet i płacz. Moim celem jest jednak coś innego – rzucenie ci wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe. To sformułowanie może znaczyć dla ciebie coś zupełnie innego niż dla Steve’a Jobsa, Thomasa Edisona czy wielu innych przywoływanych tu postaci. Niezależnie jednak od tego, jak rozumiesz „dokonywanie niemożliwego”, ten tekst powinien ci uzmysłowić, że możesz zrobić to, co zdaniem malkontentów jest nieosiągalne.
164 str.; oprawa miękka; ISBN: 978-83-65068-04-0; cena: 34,90 zł
Wydawnictwo Studio Emka
wydawnictwo@studioemka.com.pl
tel.: 22 616-00-67, 628-08-38
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.