Mole Mole świętuje pierwsze urodziny

Mole Mole świętuje pierwsze urodziny

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Rok temu uruchomiono sieć sklepów dedykowaną wszystkim molom książkowym. Pierwsza księgarnia Mole Mole została otwarta w Zabrzu i od tego czasu sprzedano już blisko 20 tys. tytułów książkowych w 22 miastach, w których miłośnicy literatury mogą odwiedzić łącznie 33 salony. Młoda marka nie zwalnia tempa i już w czerwcu zostaną otwarte kolejne punkty.

W ciągu minionych dwunastu miesięcy klienci Mole Mole najchętniej sięgali po lektury z kategorii kryminał, sensacja, thriller oraz reportaż i literatura faktu. Czytelnicy najczęściej kupowali powieść Dana Browna – „Początek”, książkę „Macierewicz i jego tajemnice” Tomasza Piątka oraz „Za zamkniętymi drzwiami” B.A. Paris. Najmłodsze pokolenie moli książkowych wybierało „Dziennik Cwaniaczka” Jeffa Kinney’a, „Magiczne drzewo” Andrzeja Maleszki i „Nelę na kole podbiegunowym” autorstwa Neli – najmłodszej reporterki w Polsce. Nastoletnie mole najchętniej sięgały po „Ciotkę Zgryzotkę” Małgorzaty Musierowicz. Popularność wśród młodzieży zdobył też „Cudowny chłopak” J. R. Palacio. Co ciekawe, na liście bestsellerów wciąż jest też „Mały książę” Antoiniego De Saint-Exuperego, którego pierwsze wydanie zostało opublikowane w 1943 roku.

Cieszymy się, że ten format księgarni przypadł do gustu czytelnikom. W Mole Mole stawiamy na kameralną atmosferę, którą poza przyjemnym wnętrzem, tworzą nasi pracownicy. Księgarze nie tylko wskażą szukany tytuł i pomogą w wyborze odpowiedniej książki, okazuje się, że są to także kompani do dyskusji literackich, ponieważ staramy się zatrudniać prawdziwych pasjonatów – mówi Konrad Buczyński, dyrektor Mole Mole. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia. Mole książkowe z Radomska i warszawskiej Woli już mogą szykować listę literackich zakupów. Ucieszy ich także to, że w ostatnim czasie do salonów wprowadzono na stałe tzw. książkową okazję, w której proponowane są tytuły do 15 PLN. Oferta promocyjna będzie stale uzupełniana i poszerzana.

Mole Mole to sieć kameralnych księgarni grupy Empik. Powstają w małym i średnim formacie o powierzchni od 70 do 250 m kw. W ofercie klienci znajdą między innymi literaturę polską i zagraniczną, biografie, reportaże, poradniki, nowości wydawnicze oraz książki dla dzieci. Oprócz nich Mole Mole oferuje akcesoria do pakowania i artykuły piśmienne.

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Kategorie: Rynek Polski
Tagi: EMPiK, Mole Mole