„Pokolenie Y” poleca Studio EMKA
Przegląd
- Typ: Biznes i ekonomia
- Marka: Studio Emka
Pokolenie Y
Współistnienie czy współdziałanie
Nowe zasady komunikacji międzypokoleniowej
KIM SĄ „ONI”? I CZEGO CHCĄ?
Dla niektórych dobrze wykształconymi i ambitnymi młodymi ludźmi, za pan brat z nowymi technologiami, gotowymi zmierzyć się z całym światem i go zmieniać.
Inni widzą w nich osoby nielojalne, niecierpliwe, nieokazujące szacunku, pełne żądań, które wcale nie uważają, że trzeba ciężko pracować, by coś osiągnąć.
Urodzeni między wczesnymi latami osiemdziesiątymi a końcem lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, przedstawiciele generacji Y z pewnością wywołali poruszenie w ostatnich latach. Rodzice, nauczyciele i właściciele firm stoją przed bardzo poważnym wyzwaniem, jak zrozumieć pokolenie, które w rzeczy samej dorastało w innym świecie, i sprawić, by „ONI” chcieli się bardziej zaangażować w działanie.
Często jednak w swojej bezradności nie wiedzą jak to na dobrą sprawę zrobić? Ta książka pomaga samodzielnie znaleźć odpowiedzi na to i inne jeszcze ważne pytania. Nie oferuje magicznej pigułki, nie wskazuje prostych trzech kroków do osiągnięcia natychmiastowego porozumienia. Przedstawia natomiast cały szereg dobrych pomysłów, spostrzeżeń i wyjaśnień jak sobie, z większym lub mniejszym powodzeniem, radzić. Nie wystarczy zatrzymać się jedynie na zrozumieniu i porozumieniu. Ważna jest jeszcze empatia. Bardzo ważna.
172 str.; oprawa miękka; format 135×210 mm; ISBN 978-83-65068-08-8; cena: 34,90 zł
Wydawnictwo Studio Emka
www.studioemka.com.pl
www.facebook.com/studioemka
wydawnictwo@studioemka.com.pl
tel.: 22 616-00-67, 628-08-38
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.