Skuteczny e-mail marketing

Skuteczny e-mail marketing

Przegląd

samo sedno logo

Skuteczny e-mail marketing

Dowiedz się, jak skutecznie tworzyć wiadomości i

sprzedawać e-mailem

NETWORKING w karierze KRZYWE.indd

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty!

Dzięki poradnikowi:

– poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy

– dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail

– poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać najczęstszych błędów

– znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę

– zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B

Informacje o autorze:

Artur Maciorowski – konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Edgard

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.