"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" pretenduje do tytułu bestseller empiku 2012

"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" pretenduje do tytułu bestseller empiku 2012
Dlaczego mężczyźni kochają zołzy
Sherry Argov
pretenduje do tytułu bestseller empiku 2012 w kategorii: poradnik

wydanie II rozszerzone, Warszawa 2010, G+J książki,
tłumacz: Urszula Szczepańska, poradnik/Sherry Argov,
opr. miękka, format: 140×215 mm, 224 stron,
ISBN: 978-83-62343-04-1, cena det.: 29,90 zł;

Tyle tu mowy o potrzebie szacunku dla samych siebie, że Aretha Franklin przybiłaby piątkę.
Los Angeles Times

Tytułowa zołza jest superbabką, a nie jędzą czy wrednym babsztylem. To kobieta niezależna, która będąc w związku z mężczyzną, nigdy nie przestaje być sobą.
Ma poczucie humoru i życzliwy charakter. Nie kłamie, nie gra, nie manipuluje.
Zna swoją wartość. Mówi, co myśli, i robi, co chce. Jej zadziorność pociąga mężczyzn i podnosi temperaturę związku.

POZNAJ 100 ZASAD ATRAKCYJNOSCI!
• Ceń się wysoko, a on uwierzy, że jesteś wygraną na loterii.
• Seks i magiczna iskra to nie jedno i to samo.
• Kiedy jest ta niezaprzeczalna iskra, nie ma mowy o konkurencji.
• Mężczyźni nie reagują na słowa. Reagują na brak kontaktu.
• Związek, w którym nadmiernie się starasz, prawdopodobnie jest do niczego.
Kiedy coś jest dobre, wydaje się łatwe i nie czujesz się tym umęczona.
• Najatrakcyjniejszym przymiotem człowieka jest godność.

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy to nieoceniona pomoc dla kobiet i świetna rozrywka. Ten zabawny poradnik, odkrywający tajemnice relacji damsko-męskich, pomoże was ułożyć związki z mężczyznami na całkiem nowych zasadach. Zastosowanie reguł atrakcyjności przez superbabki to klucz do wspaniałej miłości.

Sherry Argov, autorka bestsellerowych poradników Dlaczego mężczyźni kochają zołzy i Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy, wystąpiła w wielu znanych programach telewizyjnych. Jej książki, wydane w ponad 30 językach na wszystkich kontynentach, doczekały się wysoko ocenionej przez krytyków adaptacji teatralnej. Publikowano je w ponad 50 magazynach, włączając „Cosmopolitan”, „Elle”, „Glamour”, „Esquire” i „People”.

Kategorie: Hobby i Poradniki

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.