Paweł Wojciechowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Wetlbild Polska. Będzie odpowiadał za działania marketingowe wszystkich kanałów sprzedaży Weltbildu, czyli sklepu internetowego, katalogu wysyłkowego oraz sieci ponad 40 księgarń w całym kraju. Poza tym będą mu podlegały wszelkie aktywności marketingowe na rynku otwartym, w tym promocja produktów, a także książek wydawnictwa Świat Książki.
Powstanie działu marketingu Weltbild to ostatni etap łączenia firmy z przejętym w kwietniu 2011 r. Światem Książki. Liczy on ponad 40 osób; w jego skład wchodzą zespoły odpowiedzialne za kreację, marketing i komunikację, promocję oraz dział analiz i marketingu baz danych.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Inne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.