Nowy branding LexisNexis

Nowy branding LexisNexis
 
 Nowy branding LexisNexis

Firma LexisNexis Global, a tym samym LexisNexis Polska, wprowadziły zmiany w swoim brandingu. Współpracując z klientami i pracownikami na całym świecie, firma LexisNexis stworzyła swoją nową wizualizację, która odzwierciedla misję i wartości, jakimi obecnie LexisNexis się kieruje.

Zmiany, jakie wprowadzono w brandingu LexisNexis na całym świecie dowodzą, jak bardzo nasze firmy rozwinęły się w ostatnich latach – mówi Joanna Hirsz-Kropińska, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Biznesu LexisNexis Polska. „Istotą odświeżonego brandingu LexisNexis jest nasze silne ukierunkowanie na klienta, przywiązanie do innowacyjności oraz wspieranie naszych klientów w osiąganiu przez nich coraz lepszych rezultatów ich pracy”– dodaje Joanna Hirsz-Kropińska.

Oprócz zmiany stosowanej kolorystyki oraz typografii, zmianom uległa także cała architektura brandu oraz stosowane fotografie. Zmodyfikowane już zostały lokalne korporacyjne strony www. Na bieżąco wprowadzane są także zmiany we wszystkich materiałach komunikacyjnych LexisNexis. Działania te będą kontynuowane w 2011 roku. Wprowadzone zmiany mają charakter globalny, ich implementacja obejmie wszystkie spółki LexisNexis w ponad 100 krajach na świecie.

Przykłady nowego brandingu można znaleźć na stronie: www.lexisnexis.pl

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.