Sklep internetowy Empik.com pojawił się w zupełnie nowym layoucie. Spółka postawiła na przejrzystość i łatwą nawigację. Nowe „menu” ma pomóc internautom w szybkim poznaniu aktualnych bestsellerów, zapowiedzi i nowości oraz promocji. Poszczególne strony produktowe zostały różnicowane jeśli chodzi o wygląd, konstrukcję i dopasowane do swojej specyfiki a także wzbogacone o nowe elementy multimedialne przy opisach tytułów. Kategoria produktów obcojęzycznych jest teraz łatwiej dostępna. Sekcja redakcyjna dotycząca wydarzeń kulturalnych (empikultura) zyskała nowoczesny wygląd wortalu informacyjnego.
Według badania PBI/Gemius – sklep internetowy Empik.com odwiedziło w lutym 2010 roku ponad milion użytkowników, a wartość wygenerowanej sprzedaży wzrosła o 50%.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Inne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.