„Pluszaki Rozrabiaki” to autorski pomysł wydawnictwa Egmont. Do każdego numeru dodawana jest gra na CD, wykreowana by wspierać rodziców w wychowaniu pociech poprzez zaproponowanie nowego rodzaju zabaw – atrakcyjnych i rozwijających zarazem. Pismo zawiera ilustrowany przewodnik po grze, który umożliwia dziecku dokonanie samooceny, w jakim stopniu udało mu się pokonać kolejne jej etapy. Poza grą i historią fabularną czytelnik znajdzie w czasopiśmie zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematyka odnosi się do realnych, codziennych spraw, dzięki czemu „Pluszaki Rozrabiaki” stają się przyjaznym przewodnikiem dziecka zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.
Wielu wydawców mówi o edukacji poprzez zabawę, podkreślając wychowawcze aspekty poszczególnych pism, czy filmów dla dzieci. Egmont wprowadza na rynek całkowicie innowacyjny magazyn. Z pluszakami dzieci mogą spędzać czas samodzielnie, a rodzice są pewni, że ich pociechy znajdują się w dobrych rękach – uczą się, jak rozsądnie korzystać z Internetu oraz racjonalnie dzielić czas pomiędzy rozrywkę i naukę. „Pluszaki Rozrabiaki” są również świetnym pretekstem do wspólnego spędzania czasu dzieci z rodzicami. Egmont do współpracy przy stronie internetowej pisma WWW.pluszakirozrabiaki.pl zaprosił doświadczonego pedagoga, który skomentuje problematykę poruszaną w poszczególnych numerach i zaproponuje rodzicom dodatkowe aktywności wspomagające proces wychowawczy dzieci.
Launch tytułu wsparty jest kampanią w telewizji TVP1, TVN, Jetix Play, Mini Mini, w Interencie oraz prasie własnej. Za kreację reklam odpowiada DSK, media zaplanował dom mediowy MPG.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.