Mały świat ważnych spraw

Mały świat ważnych spraw
Mały świat ważnych spraw – „Pluszaki Rozrabiaki” – nowy tytuł Egmontu od 24 października w sprzedaży!

 

 
„Pluszaki Rozrabiaki” to dwumiesięcznik skierowany do dzieci w wieku od 3-7 lat. Bohaterami pisma jest pięć pluszowych postaci zamieszkujących sklep z zabawkami „Pluszakowo” prowadzony przez dziadka Ambrożego. Wyjątkowości nadaje mu nietypowa konstrukcja postaci – każda z nich wyposażona jest w zespół charakterystycznych cech odzwierciedlających różne typy osobowości, z jakimi dzieci spotykają się na co dzień. Dzięki temu pismo kształtuje postawy prospołeczne i pomaga najmłodszym zbudować dobre relacje w grupie. „Pluszaki Rozrabiaki” pozwalają dziecku poznać własne emocje i zmierzyć się z nimi, wzbogacają słownictwo, wiedzę o świecie i środowisku, a także rozumienie pojęć. Mały świat ważnych spraw – to hasło oddające charakter magazynu i pokazujące, jak istotne dla dzieci są rzeczy, które dorośli przyjmują jako oczywiste i często traktują z przymrużeniem oka.

„Pluszaki Rozrabiaki” to autorski pomysł wydawnictwa Egmont. Do każdego numeru dodawana jest gra na CD, wykreowana by wspierać rodziców w wychowaniu pociech poprzez zaproponowanie nowego rodzaju zabaw – atrakcyjnych i rozwijających zarazem. Pismo zawiera ilustrowany przewodnik po grze, który umożliwia dziecku dokonanie samooceny, w jakim stopniu udało mu się pokonać kolejne jej etapy. Poza grą i historią fabularną czytelnik znajdzie w czasopiśmie zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty oraz kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Poruszana w piśmie tematyka odnosi się do realnych, codziennych spraw, dzięki czemu „Pluszaki Rozrabiaki” stają się przyjaznym przewodnikiem dziecka zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.

Wielu wydawców mówi o edukacji poprzez zabawę, podkreślając wychowawcze aspekty poszczególnych pism, czy filmów dla dzieci. Egmont wprowadza na rynek całkowicie innowacyjny magazyn. Z pluszakami dzieci mogą spędzać czas samodzielnie, a rodzice są pewni, że ich pociechy znajdują się w dobrych rękach – uczą się, jak rozsądnie korzystać z Internetu oraz racjonalnie dzielić czas pomiędzy rozrywkę i naukę. „Pluszaki Rozrabiaki” są również świetnym pretekstem do wspólnego spędzania czasu dzieci z rodzicami. Egmont do współpracy przy stronie internetowej pisma WWW.pluszakirozrabiaki.pl zaprosił doświadczonego pedagoga, który skomentuje problematykę poruszaną w poszczególnych numerach i zaproponuje rodzicom dodatkowe aktywności wspomagające proces wychowawczy dzieci.

Launch tytułu wsparty jest kampanią w telewizji TVP1, TVN, Jetix Play, Mini Mini, w Interencie oraz prasie własnej. Za kreację reklam odpowiada DSK,  media zaplanował dom mediowy MPG.
 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.