Wydawnictwo Pascal wybrało agencje obsługujące budżet w roku 2008. Działania wizerunkowe będą prowadzone przez Agencja RedIt. Agencja S4 będzie realizowała projekty dotyczące działań rynkowych a planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Brand Connection.
Agencje zostały wyłonione w konkursie ofert, który rozpoczął się w styczniu br. Decyzja o zmianie dotychczasowego postępowania w planowaniu działań i skorzystaniu ze wsparcia agencji, związana jest z potrzebą silnej kreacji wizerunku marki oraz zintensyfikowania działań pro sprzedażowych wydawnictwa.
– Analizując rynek wydawniczy w Polsce, w tym rynek wydawnictw turystycznych, dostrzegamy niewykorzystany potencjał związany ze wzrostem rynku podróży. Drugą istotną kwestią jest brak nawyku korzystania z przewodników wśród polskich podróżników i wycieczkowiczów. Postanowiliśmy, więc jako pierwsi, a będąc liderem na rynku wydawnictw turystycznych, mamy do tego pełne kompetencje, podjąć wyzwanie i pokazać ile dobrego wnosi przewodnik, gdy z niego korzystać. Chcemy, aby Pascal, jako przyjaciel w podróży docierał do jak najszerszej liczby odbiorców. Stawiamy zarówno na zdeklarowanych użytkowników przewodników jak i na osoby, które do tej pory nie miały przewodnika w ręku. – mówi Łukasz Zubik, kierownik Działu Marketingu w Wydawnictwie Pascal.
Główne działania marketingowe przewidziane zostały na okres wakacyjny, w którym sprzedaż przewodników turystycznych jest największa.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.