„Jak zdobywać klientów” – Heinz M. Goldmann

„Jak zdobywać klientów” – Heinz M. Goldmann
„Jak zdobywać klientów” to 14 wydań w 30 krajach świata. Prawie  3 000 000 (3
miliony) sprzedanych egzemplarzy!

Doświadczenie wykazuje że zastosowanie tylko 25 % z tych technik powoduje dwukrotny
wzrost sprzedaży.
„Konsekwentnie trzymające się praktyki opracowanie czyni każdą stronę fascynującą
i pouczającą” (Cornelsen Girardet)
 
Korzystają z niej m.in.:

American Managemant Association, Audi, BASF, Bosch, British Airways, Caterpillar,
Ciba-Geigy, Daimler Benz, Deutsche Bank, Digital, Du Pont, Hewlett Packard, Hilti,
Hoechst, IBM, ICI, Lufthansa, Nestle, Philips, Schering, Schweizer Kreditanstalt,
Shell, SKF, Swissair, Thyssen, Total, Veba, Volkswagen, Volvo.
 
„Firmy wydają miliardy na tworzenie nowych produktów na szkolenia o nich na marketing
i reklamę, jednak to jak zachować się w sytuacji decydującej o ich sprzedaży pozostawiają
przypadkowi.”

Umberto Saxer
 
Zamówienie

„Jak zdobywać klientów” – Heinz M. Goldmann

 129 zł – 310 stron, twarda oprawa, obwoluta (plus koszt wysyłki i pobrania)
Zamówienia:
Akademia Sukcesu – HDT Consulting:
Tel: + 22 728 54 58;

e-mail: kontakt@hdt.com.pl

Fax: (+22) 759 54 00

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane
Kategorie: Biznes i Ekonomia

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.