Muza S.A. działa na rynku wydawniczym od przeszło 15 lat. Na profil wydawniczy oficyny składają się: albumy, atlasy, encyklopedie, leksykony, poradniki, słowniki, książki dla dzieci i młodzieży, literatura piękna, przewodniki turystyczne, książki prawnicze, książki edukacyjne.
W 2006 roku wydawnictwo Muza osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 11,57 mln zł, co daje 31,8% spadek w stosunku do roku 2005. Przychody ogółem wyniosły 12,40 mln zł. Firma zanotowała stratę netto na poziomie 4 966 zł.
W roku ubiegłym oficyna wydała 370 tytułów, w tym 221 nowości. Łącznie wydrukowano 1 325 069 egzemplarzy książek, z czego sprzedano 967 957 egz. Średnia cena książki ukształtowała się na poziomie 20,4 zł.
Struktura sprzedaży wydawnictwa Muza:
- poradniki – 30%,
- dziecięce – 8%,
- literatura – 54%,
- turystyka 8%
Na koniec 2006 roku firma zatrudniała 62 etatowych pracowników.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.