Gra Znajdź to! W domu – 120 zabaw na każdą porę roku!
Przegląd
- Typ: Książka dla dzieci
- Marka: Kapitan Nauka
Znajdź to! W domu to zestaw 120 zabaw, które idealnie wypełnią wolny czas, gdy nie można wyjść na dwór – w czasie niepogody, choroby lub długich zimowych wieczorów. Sprawdzą się również w codziennej zabawie, na urodzinowym przyjęciu czy w czasie odwiedzin przyjaciół lub rodziny. Dzięki nim dzieci spędzą wartościowy czas bez ekranów, a przy okazji rozwiną kreatywność i myślenie logiczne.
W zestawie znajduje się 60 misji, czyli haseł z obrazkami do poszukiwania skarbów, oraz 60 wyzwań, które można realizować w pojedynkę lub zespołowo. Hasła na żółtej stronie kart są łatwiejsze, a na turkusowej – nieco trudniejsze, dzięki temu szanse na jak najszybsze znalezienie skarbów mają zarówno maluchy, jak i starszaki.
Wyzwania zostały podzielone tak, aby rozwijać zainteresowania i mocne strony dzieci. Są więc zadania dla konstruktorów, artystów, sportowców i uwielbiających wymyślać historie. Przy każdym z czterech typów wyzwań umieszczono informacje, które pomysły wymagają brudzenia rąk, a które użycia tylko wyobraźni i wskazywania elementów.
Uczestnicy zabawy będą szukać czegoś różowego, czegoś okrągłego lub czegoś, co wydaje dźwięki, zbudują dla siebie kryjówkę lub fort, stworzą obraz z odcisków dłoni pomalowanych farbą, wymyślą muzyczną zagadkę, nucąc tylko dźwięki, sprawdzą, w ilu krokach o długości stopy mogą dojść z łazienki do kuchni, oraz przeturlają się niczym kłoda drzewa na drugi koniec swojego pokoju.
ISBN: 978-83-67816-08-3
Zawartość: 70 kart, notatnik tropiciela, instrukcja
Wiek: 4–8
Autorka: Izabela Gołaszewska
Ilustratorka: Aksinnia Semyanikhina
Znajdź to! W domu: https://www.kapitannauka.pl/gry-edukacyjne-dla-przedszkolakow/2985-znajdz-to-w-domu-9788367816083.html
Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój dziecka przez kreatywną zabawę.
Nasze książeczki, gry i zabawy dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników, wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy, terapeuci.