OSDW Azymut przechodzi zmiany
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: OSDW Azymut
OSDW Azymut, jedyny operator na rynku, oferujący pełen zakres usług dla branży wydawniczej, przechodzi zmiany. W ostatnim czasie do zespołu dołączyli Paweł Hawrus, który współpracował wcześniej z Platonem, oraz Maciej Jaworski związany poprzednio z TaniaKsiazka.pl. Paweł Hawrus odpowiada za operacje i logistykę natomiast Maciej Jaworski przejął funkcję dyrektora sprzedaży. Taki ruch oznacza, że spółka mocno stawia na wzmocnienie usług i oferty dla swoich klientów. Po 10 latach odchodzi natomiast Michał Wachnicki, Członek Zarządu, który jest jednym z twórców pozytywnych przemian dystrybutora i jego nowej strategii. Michał Wachnicki związany był przez wiele lat z obszarem sprzedaży, a w ostatnim czasie odpowiadał za pion operacyjny.
„Obecnie Azymut to dostawca usług, które w kompleksowy sposób zapewniają wsparcie naszym kontrahentom. Model 360°, w ramach którego realizujemy nasze działania, sprawia, że wspieramy partnerów na każdym etapie współpracy – od druku, przez usługi logistyczne, po dropshipping, dystrybucję i marketing. Wzmacniamy również sprzedaż naszych partnerów przez kanały własne – zarówno sieć stacjonarnych Księgarń PWN, jak i kanały e-commerce Grupy PWN. Prowadzimy szereg działań i projektów, które umożliwiają naszym partnerom promocję oraz dotarcie do szerszego grona klientów, jak np. cykliczne webinaria, Wirtualne Targi dla Bibliotek, Tydzień Bibliotek, Noc Księgarń czy Wielkie Litery.” – podkreśla Anna Lubczyńska-Lafuente, Prezes OSDW Azymut i Członek Zarządu WN PWN.
Dla Azymutu to niewątpliwie czas transformacji. Spółka dynamicznie rozpoczęła ten rok wdrażając rozwiązania, które budują przewagę rynkową i przekładają się na dodatkową wartość dla klientów. Zasilenie kadry nowymi kompetencjami i doświadczeniem to z pewnością dodatkowy atut tym bardziej, że zarówno Paweł Hawrus jak i Maciej Jaworski świetnie znają rynek wydawniczy i są z nim związani od wielu lat.
„Tworzymy płaszczyznę do kooperacji między naszymi partnerami handlowymi – wydawcami, dostawcami – oraz klientami we wszystkich kanałach sprzedaży: od księgarń i sklepów, przez szkoły i biblioteki, po sklepy internetowe. Wierzymy, że jasna strategia Azymutu oraz ostatnie zmiany przyczynią się do wzmocnienia naszej pozycji. Cieszymy się dużym zaufaniem naszych stałych klientów, ale dbamy też o to, aby zachęcić nowych kontrahentów do współpracy.” – dodaje Anna Lubczyńska-Lafuente.