Burda Media Polska podsumowała ubiegły rok
Przegląd
- Typ: wyniki finansowe
- Marka: Burda Media Polska
Burda Media Polska w ubiegłym roku zanotowała wzrost przychodów, który wynika głównie ze zwiększenia się wpływów ze sprzedaży towarów z 39,27 do 102,71 mln zł. W połowie 2021 roku, firma przejęła drogerię internetową Cocolita, której kwota transakcji wyniosła 63,03 mln zł, w związku z nią kapitał własny Burda Media Polska podwyższono o 59 mln zł.
Przychody wydawnictwa z wyrobów (głównie czasopism i książek) zwiększyły się z 43,74 do 46,55 mln zł, te z usług reklamowych – z 42,57 do 48,37 mln zł, a ze sprzedaży określonej jako pozostała – z 5,82 do 7,44 mln zł.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/burda-praca-zwolnienia-czasopisma-edipresse
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Tagi:
Burda Polska