Spółka Time, właściciel m.in. Wydawnictwa Harde podsumowała ubiegły rok

Przegląd

Wpływy ze sprzedaży tytułów prasowych i książek wzrosły z 10,92 do 56,59 mln zł, z reklam prasowych – z 19,25 do 36,46 mln zł, a z reklam internetowych – z 17,21 do 31,61 mln zł.

Z początkiem 2018 roku Time przejął od ZPR Media wydawanie magazynów „Murator”, „Architektura-murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Zdrowie”, „M jak mama” i „Podróże”, a z początkiem ub.r. – „Super Express”, jego portalu internetowego SE.pl i Wydawnictwo Harde.

 

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/time-ze-wzrostem-wplywow-w-reklam-radiowych-93-mln-zl-z-super-expressu-czasopism-i-ksiazek

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Harde, Time