Egmont Publishing: Chcemy umocnić swoją pozycję wydawcy czasopism dla dzieci oraz komiksów
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: Egmont
Po sprzedaży działów książki dziecięcej w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech Egmont Publishing chce rozszerzyć swoją ofertę wydawniczą.
„Osiągnęliśmy wiodącą pozycję na rynku czasopism dziecięcych na 26 rynkach i planujemy dalszy rozwój tej działalności. Naszym celem jest, aby być najlepszym partnerem licencyjnym dla wiodących światowych licencjodawców. I to się nie zmieniło. Dziś jesteśmy dumni z silnego partnerstwa z wielkimi licencjodawcami, takimi jak Disney, Hachette, Mattel, Hasbro oraz LEGO. Mamy duże ambicje na przyszłość”, mówi Torsten Bjerre Rasmussen, dyrektor generalny Egmont Publishing.
Egmont Publishing wytycza sobie wielkie plany we wszystkich trzech obszarach działalności – nie tylko jest wydawcą czasopism i komiksów dla dzieci, ale także inwestuje w usługi marketingowe i e-commerce. Egmont zamierza w przyszłości prężnie rozwijać się w tych obszarach działalności.
„Od wielu lat jesteśmy bardzo silnym, wiodącym na rynku wydawcą czasopism dla dzieci. Wielka Brytania, Niemcy i Polska wraz z krajami nordyckimi to bardzo ważne rynki w naszej globalnej strategii dotyczącej czasopism i odegrają one kluczową rolę w nadchodzących latach. Będziemy nadal inwestować w doskonałe treści oraz kreatywny rozwój i wydawać wysokiej jakości czasopisma skierowane do młodych czytelników”, dodaje Torsten Bjerre Rasmussen.
Działy książki dziecięcej w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech zostały sprzedane firmie HarperCollins, która przejęła działalność z dniem 1 maja 2020 r.