Siła dobrych pytań – wydawnictwo Studio Emka poleca
Przegląd
- Typ: Poradniki
- Marka: Studio Emka
Autor: Andrew Sobel, Jerold Panas
Tytuł: Siła dobrych pytań
Ilość stron: 256
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Format: 135×210 mm
ISBN: 978-83-66142-36-7
Cena: 39.90 PLN
Książka dostępna od 10.03.2020 r.
W “Sile dobrych pytań” Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia.
Ken Blanchard, współautor “Jednominutowego menedżera” i “Przywództwa wyższego stopnia”
Wykorzystaj potencjał dobrych pytań!
Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś błyskotliwość – umiejętność doboru trafnych słów – zjednuje sympatię innych. Nasza książka usiłuje przekonać, że zadawanie celnych pytań jest o wiele ważniejsze niż posiadanie gotowej odpowiedzi.
To niezawodny sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o wiele szybciej, niż wydawało się to możliwe. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki ciekawym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z dobrych pytań i jaki odniosło to skutek.
Poznasz jedno motywujące pytanie zadane przez Steve’a Jobsa, które doprowadziło do przełomu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha. Ale też jedno niezadane, które kosztowało znaną firmę utratę bardzo ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej interesujące i przydatne.
Umiejętność wykorzystywania potencjału zawartego w pytaniach może zdecydowanie zwiększyć twoją skuteczność w działaniu i w realizacji spraw natury osobistej. Ta książka pomoże ci budować i pogłębiać relacje. Sprzedawać więcej produktów, usług czy pomysłów. Motywować innych do zwiększonego wysiłku, który wydawał się im nierealny. Skuteczniej wywierać wpływ na klientów, współpracowników i znajomych.
O autorach:
ANDREW SOBEL to wiodący ekspert w dziedzinie relacji z klientami. Jest autorem parokrotnie nagradzanej książki All for One oraz bestsellera Clients for Life. Pisuje dla „Harvard Business Review”, „New York Timesa” i „USA Today”. Andrew pomaga korporacjom i przedsiębiorcom indywidualnym w budowaniu bazy lojalnych klientów. Odwiedź: www.AndrewSobel.com.
JEROLD PANAS jest prezesem Jerold Panas, Linzy & Partners, największej firmy konsultingowej na świecie zajmującej się doradztwem organizacjom non profit i fundacjom w zakresie zdobywania funduszy, oraz cenionym konsultantem wspierającym działalność instytucji dobroczynnych. Autor kilkunastu bestsellerów, w tym Asking oraz Mega Gifts. Współpracuje z prezesami, zarządami oraz specjalistami w zakresie rozwoju firm z całego świata. Odwiedź: www.JeroldPanas.com.