Lucyna Rurarz pokieruje marką wydawnictwa „Dwukropek”
Przegląd
- Typ: Zmiany personalne
- Marka: Grupa MAC
Lucyna Rurarz 1 grudnia 2019 roku dołączyła do Grupy MAC S.A., w której będzie odpowiedzialna za rozwój marki wydawnictwa „Dwukropek” – www.dwukropek.com.pl
Lucyna Rurarz pierwsze szlify wydawnicze zdobywała w wydawnictwie W.A.B. Od 2005 roku prowadziła dział promocji i marketingu wydawnictwa Jedność, była odpowiedzialna również za wydawnictwa typu custom publishing w firmie Barlinek (m.in. magazynu marki premium dla architektów i projektantów), opracowywała koncepcje akcji marketingowych, również te związane z programami motywacyjnymi. W Grupie MAC S.A. będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój marki „Dwukropek”, rozbudowę oferty, kompleksową komunikację marketingową i umacnianie pozycji na rynku wydawnictwa.
– To dla mnie ważne wyzwanie zawodowe. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do zespołu Dwukropka. Od dawna z uwagą przyglądałam się temu wydawnictwu. Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy wiele ciekawych tytułów i wypromujemy kolejne bestsellery – mówi Lucyna Rurarz.
„Dwukropek” to barwne i wciągające opowieści oraz przepiękne ilustracje w bogatej ofercie książek dla młodszych i starszych czytelników. Książki pod znakiem „Dwukropka” są nagradzane i pozytywnie oceniane przez recenzentów. Obecnie wydawnictwo posiada w swojej ofercie już blisko 200 tytułów, wiele z nich zostało napisanych i zilustrowanych przez wybitnych polskich autorów i ilustratorów. Wydawnictwo korzysta również z zagranicznych wydań, która przekłada na język polski. Marka wydawnicza należy do Grupy MAC S.A., czołowego polskiego wydawcy, znanego m.in. z wydawania podręczników pod marką MAC Edukacja i dostarczającego kompleksowych rozwiązań dla edukacji.
Za stworzenie w 2017 roku i rozwój marki „Dwukropek” był dotychczas odpowiedzialny Jacek Cukrowicz, który w grudniu br. objął stanowisko menadżera segmentu edukacji wczesnoszkolnej Grupy MAC S.A.