Nowy spot kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek”
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania społeczna Instytutu Książki promująca czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. Od listopada spot można zobaczyć na antenie stacji Polsat i TVN, oraz na fanpage’u kampanii. W grudniu będzie również emitowany w TVP1, TVP2, a także na platformach internetowych VOD: TVP VOD, Player.pl, RMFON. Dodatkowo spot można usłyszeć na antenie radia RMF FM.
W ramach akcji „Mała książka – wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze. Każdy przedszkolak, który przyjdzie z rodzicem do biblioteki biorącej udział w projekcie, otrzyma w prezencie książkę „Pierwsze czytanki dla…” zilustrowaną przez Józefa Wilkonia.
Spot reklamowy to kolejny element kampanii mający na celu poinformowanie jak największej liczby dzieci i rodziców o tym niezwykłym przedsięwzięciu.
Budżet kampanii według wstępnych założeń wynosił 1,6 mln zł netto.
źródło: www.wirtualnemedia.pl