Maciej Miczek nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w OSDW Azymut

Maciej Miczek nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w OSDW Azymut

Przegląd

Maciej Miczek odpowiada za bieżące funkcjonowanie działu sprzedaży, w tym za współpracę z sieciami księgarskimi, księgarniami stacjonarnymi, współpracującymi sklepami e-commerce oraz bibliotekami, a także za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju tych działów.

Maciej Miczek jest również odpowiedzialny za dział marketingu OSDW Azymut, w ramach którego świadczone są usługi dla wydawców, m. in. merchandising, dystrybucja materiałów POS, targetowany mailing dedykowany oraz wiele innych narzędzi marketingowych, umożliwiających kreowanie wizerunku wydawnictwa.

Azymut w ostatnich miesiącach dokonał kilku zmian na stanowiskach managerskich. Awansowaliśmy osoby zatrudnione od kilku lat w Azymucie oraz zaprosiliśmy do współpracy nowe osoby, które pomogą nam w sprawnej realizacji projektów. Jesteśmy przekonani, że połączenie wiedzy pracowników z naszej organizacji z doświadczeniem nowych osób, przyniesie nam wiele sukcesów, a przede wszystkich przyspieszy pewne procesy, o których od pewnego czasu myśleliśmy – mówi Dorota Bachman, członek zarządu, odpowiedzialna za handel i rozwój biznesu w OSDW Azymut.

Maciej Miczek jest związany z rynkiem książki od 14 lat. Doświadczenie zdobywał w Ateneum, gdzie kierował zarówno działem marketingu, jak i sprzedaży.

 

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Azymut