Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie

Przegląd

Każdy z nas na pewno niejeden raz zastanawiał się i zadawał sam sobie pytanie co mnie wyróżnia, co potrafię, czy jaka jest ta wyjątkowa umiejętność, którą posiadam. Dzięki pierwszemu wydaniu książki Anny Piwowarskiej pt. ” Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń”. Według autorki autentyczność w biznesie pozwala, pozwala być nam sobą, w tym co robimy. Wyróżniają nas oraz nasze usługi. Wtedy też nasza marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu mamy możliwość docierać do właściwych osób- naszych klientów. Książka to praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które powinniśmy sobie postawić. Pokazuje też przykłady osób, które postawiły na taki szczery przekaz, pochodzący z ich wnętrza, takim który jest zgodny z tym kim są, w co wierzą oraz co jest dla nich ważne. II wydanie to 40 ćwiczeń z którymi warto się zapoznać, by poznać siebie, przyglądnąć się sobie oraz pokazać się z jak najlepszej strony.

Premiera: 16 października 2018 r.

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: One Press