Empik otwarł 250. salon w Polsce

Przegląd

Empik otworzył właśnie 250. salon. Dynamiczny rozwój tego omnichannelowego sprzedawcy jest widoczny nie tylko w rosnącej liczbie sklepów oraz zatrudnionych w nich pracowników, ale również w rozbudowie zespołów profesjonalistów. Aż 2500 osób znalazło zatrudnienie w salonach w całym kraju, a ponad 500 specjalistów z różnych branż – od IT przez logistykę, handel po customer service – pracuje w głównej siedzibie w Warszawie. W 2018 roku firma planuje dalszy rozwój zatrudnienia we wszystkich obszarach działalności z naciskiem na dział IT.

28 marca nastąpiło otwarcie 250. salonu Empiku w Polsce. Sklep we Wrocławiu (Park Handlowy Auchan Bielany) o powierzchni blisko 200 m.kw. zatrudnia kilka osób, które zdecydowały się związać swoje zawodowe kariery z marką łączącą w swoich działaniach 70-letnią tradycję z nowoczesnością. Z 2,5 tysiąca osób, które w salonach Empik w całej Polsce zajmują się obsługą klienta, pracą na sali sprzedaży czy zarządzaniem, blisko tysiąc pracuje w salonach własnych, pozostali w salonach partnerskich (franczyzowych). Dynamicznie rozwija się również sieć salonów Empik działających w nowoczesnej, pełnej multimedialnych rozwiązań formule Future Store.

Wraz ze wzrostem liczby salonów w całej Polsce, rośnie zatrudnienie w centrali firmy w Warszawie. Obecnie Empik zatrudnia ponad 500 osób, które są odpowiedzialne za zarządzanie ofertą produktową w salonach oraz za operacje i marketing. Empik to nie tylko sieć salonów, ale także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Zespół osób zatrudnionych w centrali firmy odpowiada za prace nad rozwojem technologicznym i ofertowym platformy empik.com. Dzisiaj sklep posiada już ponad 1,5 mln produktów i dociera do milionów klientów.

Rozwój technologiczny Empiku to także szereg wdrażanych z sukcesem rozwiązań mobilnych, takich jak: EmpikGO (e-booki i Audiobooki), EmpikFoto (serwis świadczący usługi fotograficzne) czy aplikacja Empik, która ułatwia klientom codzienne poszukiwania produktów, odsłuchiwania wybranych utworów muzycznych czy dostęp do kilkuset tysięcy opinii klientów.

Centrala firmy to miejsce gdzie łączy się wiedza i doświadczenia specjalistów, ich kompetencje oraz tradycja i najnowsze trendy technologiczne potrzebne do rozwoju omnichannelowego biznesu. Ponad 200 specjalistów pracuje w zespole e-commerce, odpowiadającym za IT i rozwój produktu, e-handel, digital marketing i kanał mobile. 300 pracowników liczą zespoły ds. zarządzania kategorią produktową, logistyką, oraz działy supply chain, customer service i funkcji wsparcia.

Empik stawia na dynamiczny rozwój w obszarze e-commerce. – W 2018 roku planujemy znacząco zwiększyć zatrudnienie w obszarze IT. Specjaliści z tej dziedziny będą pracować przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań omnichannelowych w sprzedaży – podkreśla Marta Krukowska, Chief HR Officer Grupy Empik.

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: EMPiK

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.