W ciągu trzech lat Kraków ma wydać na kulturę 1 mln zł

W ciągu trzech lat Kraków ma wydać na kulturę 1 mln zł

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Krakowskie Biuro Festiwalowe pozyskało „Partnera dla Krakowa” – firmy Bukovina Resort i Autoremo. W ciągu trzech lat Miasto ma wydać na kulturę 1 mln zł.

Projekty, na które mają zostać spożytkowane pieniądze, będą wybierane wspólnie – zarówno przez KBF, jak i przedstawicieli firm. A chodzi m.in. o flagowe marki festiwalowe miasta, jak Opera Rara, Misteria Paschalia, Festiwal Muzyki Filmowej, festiwal Miłosza, Conrad Festival, Wianki, Jarmark Świętojański, Sacrum Profanum, a także przedsięwzięcia kulturalne organizowane w ICE Kraków. Natomiast nie zmienia to sposobu konstruowania merytorycznych programów wydarzeń. Sponsor nie będzie miał wpływu na jego kształt. I – jak podkreślają przedstawiciele „partnera dla Krakowa” – nie mają takich ambicji.

Czytaj więcej: www.dziennikpolski24.pl/

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Kategorie: Wydarzenia
Tagi: Kraków

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.