„Gra o Biały Dom”. Sukces kampanii wyborczej zależy od czarnego PR-u

Przegląd

gra-o-bialy-domWydaje się, że współcześni amerykańscy politycy grają nieczysto, ale gdy zajrzy się głębiej w annały historii, okazuje się, że brudne zagrywki są w USA zakorzenione jak prawo do posiadania broni… W książce pt. ,,Gra o Biay Dom”, która ukazała się nakładem Wydawnictwa RM udowadnia to Joseph Cummins.

– Książka ,,Gra o Biały Dom” jest fantastycznym zapisem zmagań kandydatów na prezydenta Stanów Zjednoczonych, zaczynając od pierwszego ojca narodu George’a Washingtona, a na
Baracku Obamie kończąc. Jest to publikacja napisana językiem lekkim, dowcipnym i – co ważne – zrozumiałym nie tylko dla fachowców od marketingu politycznego czy politologów, ale dla wszystkich tych, którzy pragną poznać kulisy kampanii wyborczych, zajrzeć pod kołdrę specjalistów ds. kreowania wizerunku, wreszcie zrozumieć, na czym polega fenomen wyboru tego czy innego kandydata. – komentuje publikację Mirosław Oczkoś, wykładowca akademicki, specjalista Public Relations w zakresie pracy z głosem, autoprezentacji i mowy ciała.

,,Gra o Biały Dom” to książka wypełniona ociekającymi wyborczym błotem opowiastkami. Autor analizuje wszystkie dotychczasowe amerykańskie kampanie prezydenckie, przypominając, że historia lubi się powtarzać. Zauważa, że z przeszłych wydarzeń można wyciągać cenne wnioski (choć dzieje się to zbyt rzadko), a nawet najzacniejsi z amerykańskich przywódców mają sporo na sumieniu w tej najbrudniejszej z wszystkich gier – kampanii wyborczej.

,,Gra o Biały Dom” to ponad 225 lat dziejów amerykańskich wyborów prezydenckich; lat naznaczonych niecnymi czynami oraz wzajemnym obrzucaniem się kampanijnym błotem. To igrzyska insynuacji, obelg, manipulacji i czarnego PR!

– Joseph Cummins przeprowadza czytelnika przez zawiłości kampanii wyborczych, politycznych rozgrywek, tajnych układów zawieranych za kulisami wyborów, ujawniając często sekrety życia prywatnego kandydatów, ich żon, kochanek, dzieci ślubnych i nieślubnych oraz ich nałogów, słabości i poważnych wad – dodaje Mirosław Oczkoś.

Każda kampania wyborcza, która miała miejsce w historii Stanów Zjednoczonych została dodatkowo przedstawiona na liczniku poziomu BAGNA, który przedstawia poszczególne starcia kontrkandydatów. Co ciekawe na końcu publikacji Joseph Cummins prezentuje swoisty TOP 10 chwytów, które od zawsze towarzyszą wyborczym zmaganiom.

Patronat medialny nad publikacją sprawuje TVP Historia, Radio Kampus, magazyn polityczno-biznesowy ,,Świat elit” oraz portal internetowy historia.org.

Książka pt ,,Gra o Biały Dom” dostępna jest w cenie 29,90 zł na stronie internetowej Wydawnictwa RM , a od przyszłego tygodnia w księgarniach.

Kategorie: Historia
Tagi: RM

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.