CDP.pl otwiera nowy serwis. Chcą być więksi niż empik.com i Merlin
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
CDP.pl rzuca wyzwanie sklepom z grami, książkami i filmami. Spółka właśnie uruchamia swój nowy serwis. Zamiast wyłącznie elektronicznych wersji będzie sprzedawać też te tradycyjne. Za kilka lat liczy na obroty powyżej 100 mln zł rocznie.
“- Dajemy sobie dwa lata na dogonienie Empiku czy Merlina, a w perspektywie trzech lat chcemy być największym tego typu serwisem w kraju “– mówi Biztok.pl Michał Gembicki, prezes CDP.pl. (źródło:Biztok.pl)
Cyfrowa platforma dystrybucyjna CDP.pl zadebiutowała w październiku 2012 zaczynając od oferty 30 gier do pobrania. W kolejnych latach CDP.pl urosło i wzbogaciło się o nowe kategorie – ebooki, ekomiksy, audiobooki oraz cyfrowe filmy w modelu download-to-own.
Na stronie firmy czytamy: W 2013 obserwując rynek zauważaliśmy kolejne zmiany, a szczególnie wzrost udziałów sprzedaży w kanale e-commerce, a więc w modelu opartym o wysyłkę towaru dostępnego fizycznie. Naturalnym stało się dla nas, że mimo, iż cyfrowa dystrybucja multimediów jest przyszłością tej kategorii nie można zapominać o modelu przejściowym jakim jest sprzedaż wysyłkowa. Nie oferując naszym klientom możliwości fizycznego zakupu towarów tracimy potencjał i możliwość późniejszej konwersji na użytkowników cyfrowych multimediów! Tak powstała koncepcja CDP.pl 2.0
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.