Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?

Przegląd

„Kreowanie marki korporacyjnej”

Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

 kreowanie marki korporacyjnej

cena: 55 zł

Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych problematyką wizerunku firmy i marki korporacyjnej.

 

Księgarnia internetowa wydawnictwa Difin www.ksiegarnia.difin.pl

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Difin

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.