Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
WOLTERS KLUWER POLECA
 
 
 
 

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od
promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś
obowiązek. Każda taka relacja może – z pożytkiem dla firmy – przerodzić
się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak
poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To
przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów
przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  •     nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
  •     zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
  •     promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
  •     śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.

Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na
Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach
społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi
wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki,
eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez
świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż
budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

O autorach
Darren Barefoot i Julie Szabo są współzałożycielami agencji
marketingowej Capulet Communications z siedzibą w Vancouver w Kanadzie.
Od momentu rozpoczęcia działalności w 2003 roku CC pomaga zrozumieć nowe
media i prowadzić z sukcesem działania promocyjne w zmieniającym się
świecie wirtualnym, pracując zarówno dla małych, nieznanych firm, jak i
tych o ugruntowanej pozycji na rynku.

     

Kategorie: Biznes i Ekonomia

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.