Data wydania: 2011/08
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak
wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie
świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po
prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy,
na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na
szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na
swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją
dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku —
właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR —
powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując
solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka
sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak
wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia,
które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.