Publikacje Pearson Central Europe opracowywane są przez międzynarodowy zespół autorów, przy dużym udziale nauczycieli, a następnie pilotowane w lokalnych szkołach. Dzięki temu odpowiadają na potrzeby edukacyjne uczniów oraz są dopasowane do wymogów systemu edukacji.
Ceniąc rozpoznawalność marki Longman przez ostatnie lata wydawnictwo publikowało tytuły jako Pearson Longman. W związku z rosnącą integracją działań w ramach grupy i poszerzeniem oferty w Polsce o materiały do nauki języka niemieckiego, kwalifikacje zawodowe Edexcel czy nowoczesne rozwiązania online dla szkół Fronter, z końcem 2011 roku firma zacznie publikować pod marką Pearson. Zmiana ta oznaczać będzie między innymi to, że symbol statku Longmana przestanie pojawiać się na materiałach wydawniczych i zostanie zastąpiony przez logo Pearson.
Dalsza współpraca i integracja działań w ramach grupy Pearson zapewni możliwość korzystania z najlepszych osiągnięć w tworzeniu nowoczesnych materiałów edukacyjnych, wykorzystanie wiedzy eksperckiej oraz innowacyjnych rozwiązań.
Najważniejsze wydarzenia 2010:
- Ukazała się pierwsza publikacja wydawnictwa przeznaczona do nauki języka niemieckiego. Matura podstawowa z języka niemieckiego, oparta na formule najpopularniejszej w Polsce serii podręczników do angielskiego przygotowujących do egzaminów końcowych, stała się bestsellerem już w pierwszym roku przekraczając oczekiwany poziom sprzedaży.
- Przygotowanie kompletnej listy nowych i uaktualnionych podręczników i repetytoriów przygotowujących do matury i egzaminu gimnazjalnego w nowej formule (od 2012 roku).
- Przygotowanie pierwszych na Polskim rynku zeszytów ćwiczeń online MyEnglishLab do kluczowych publikacji przeznaczonych dla gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
- Przygotowanie uaktualnionej oferty publikacji na rynek serbski w związku z reformą systemu edukacji.
- Rozpoczęcie działalności przedstawiciela Pearson Edexcel, którego zadaniem jest popularyzacja kwalifikacji zawodowych Edexcel w Polsce i rynkach Europy Centralnej.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:
- English Adventure
- Friends
- Shy High
- Look!
- Upbeat
- Exam Challenges
- Matura podstawowa
- Opportunities Global
- Success
W 2010 roku Pearson Central Europe zanotował 3,8% wzrost przychodów ze sprzedaży książek, które wyniosły 86,09 mln zł.
W roku ubiegłym Oficyna wydała 109 nowości. Łącznie sprzedano ponad 4 mln egz. książek w średniej cenie 21,10 zł za egz..
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.